توسعه صادرات در گشایش روابط بین الملل محقق می‌شود
01 آذر 1400 - 16:39
شناسه : 39657
1

علنی به نقل از ایسنا/البرز رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در دیدار با استاندار البرز خواستار توجه به مطالبات بخش خصوصی و توسعه روابط بین الملل برای صادرات شد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، پرهام رضایی در دیدار با مجتبی عبداللهی استاندار جدید البرز گفت: البرز قطب بسیاری از صنایع مهم و استراتژیک […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/البرز رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در دیدار با استاندار البرز خواستار توجه به مطالبات بخش خصوصی و توسعه روابط بین الملل برای صادرات شد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا، پرهام رضایی در دیدار با مجتبی عبداللهی استاندار جدید البرز گفت: البرز قطب بسیاری از صنایع مهم و استراتژیک کشور است.
وی افزود: در سال «تولید، مانع زدایی و پشتیبانی‌ها» از دولت سیزدهم انتظار حمایت‌های بیشتری برای صدور مجوز و تسهیل در کسب و کارها داریم.
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه صنعتگران استان البرز در سخت ترین شرایط کرونایی با تمام توان به فعالیت و رفع نیازهای اساسی کشور اقدام کرده اند، بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط  و از میان برداشتن موانع پیش روی صادرات، توان صادراتی البرز بسیار بیشتر از میزان کنونی می شود.
وی با بیان اینکه توسعه صادرات در گرو توسعه روابط بین الملل است، گفت: جای بسی خوشحالی است که می بینیم دکتر عبدالهی استاندار البرز هم نگاه ویژه ای به این موضوع دارد و قطعا با این نگاه شاهد رشد اقتصادی و افزایش آمار صادرات استان خواهیم بود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.