تأکید امارات و ترکیه بر تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری
24 آذر 1400 - 19:41
شناسه : 44127
0

امارات و ترکیه بر قصد خود برای تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور تأکید کردند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، ابوظبی و آنکار روز چهارشنبه پس از گفت‌وگوهای محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس امارات و مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در دبی اعلام کردند که به دنبال […]

پ
پ

امارات و ترکیه بر قصد خود برای تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور تأکید کردند.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، ابوظبی و آنکار روز چهارشنبه پس از گفت‌وگوهای محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس امارات و مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در دبی اعلام کردند که به دنبال تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور هستند.
به گزارش رویترز، دو کشور امارات و ترکیه دیپلماسی خود را برای ترمیم روابطی که به دلیل سال‌ها تیرگی روابط بحرانی شده است، تقویت می‌کنند.
مولود چاووش‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه دوشنبه گذشته برای گفت‌وگو درباره روابط دوجانبه، دیدار با بازرگانان ترک در دبی و بازدید از مرکز تجاری و گردشگری منطقه وارد امارات شد.
محمد بن راشد آل مکتوم در دیدار با چاووش‌اوغلو درباره «افزایش راهکارهای همکاری بین امارات و ترکیه و توسعه چارچوب‌های آن در همه زمینه‌های مورد اهتمام مشترک» گفت‌وگو کرد. چاووش‌اوغلو گفت: ما روابط اقتصادی و تجاری خود را بیشتر توسعه خواهیم داد.
دو طرف همچنین چالش‌های اقتصادی و راه‌های مقابله با آن‌ها و امکان دستیابی به سطوح جدیدی از همکاری‌ها در بخش اقتصادی و سرمایه‌گذاری را بررسی کردند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.