بیشترین ماینرهای غیرمجاز در کدام شهرهای خوزستان جمع‌آوری شده‌اند؟
01 شهریور 1400 - 16:57
شناسه : 21095
1

علنی به نقل از ایسنا /خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای اجرای طرح کشف و جمع‌آوری دستگاه‎های استخراج رمز ارز غیر مجاز تا پایان مردادماه امسال، ۴ هزار و ۵۳۳ دستگاه در ۲۳ شهرستان استان خوزستان کشف شدند. علی خدری در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، با اشاره […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای اجرای طرح کشف و جمع‌آوری دستگاه‎های استخراج رمز ارز غیر مجاز تا پایان مردادماه امسال، ۴ هزار و ۵۳۳ دستگاه در ۲۳ شهرستان استان خوزستان کشف شدند.
علی خدری در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، با اشاره به برنامه و عملکرد مراکز استخراج رمز ارز در خوزستان اظهار کرد: سهمیه جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز از ابتدای فعالیت این دستگاه‌ها که حدودا یک سال گذشته است تا مردادماه امسال، یک هزار دستگاه و ۲۰ هزار کیلو وات ساعت در برنامه تدوین شده بود که کشفیات بیش از برنامه بوده است.
وی با بیان اینکه جلسات متعدد کمیته مراکز استخراج رمز ارز در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و ادارات برق شهرستان‌ها طبق برنامه برگزار می‌شود، افزود: گروه‌های اجرایی مشترکین و حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان موفق شده‌اند از ابتدای اجرای طرح کشف و جمع‌آوری دستگاه‎‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز تا پایان مردادماه امسال، ۴ هزار و ۵۳۳ دستگاه در ۲۳ شهرستان استان خوزستان کشف کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شهرستان‌های بهبهان، ایذه و امیدیه، دارای بالاترین آمار کشف دستگاه‌های رمز ارزهای غیر مجاز در خوزستان هستند. البته کار جمع‌آوری رمزارزهای غیر مجاز در شهرستان اهواز توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز و به صورت جدا انجام می‌شود.
وی با تفکیک آمار سال ۹۹ از ۱۴۰۰ افزود: در ۵ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۹۷ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در خوزستان کشف شد و باقی آن مربوط به سال ۹۹ است.
خدری با بیان اینکه فعالیت مراکز غیرمجاز ماینرها باعث کمبود برق و خسارت به‌ شبکه برق می‌شود، گفت: جمع‌آوری این تعداد دستگاه با کمک گزارش‌های مردمی، حراست و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، نیروی انتظامی و قوه قضاییه انجام شده است.
وی افزود: برخورد با فعالیت این دستگاه‌ها از اولویت‌های شرکت‌های توزیع نیروی برق است و خاطیان در نهایت با کمک نیروی انتظامی و قوه قضاییه، مجازات خواهند شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.