برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آرمان علی وردی در محل شهادتش
09 آبان 1401 - 17:24
شناسه : 54210
1

چاره نیوز به نقل از عقیق:این شهید عالیقدر در جریان اغتشاشات روزهای اخیر مظلومانه و غریبانه به دست جمعی از وحوش آشوبگر و حیوان صفت افتاده و به طرز وحشیانه ای شکنجه و پس از آن به مقام والای شهادت رسید. آنچه نام این شهید سرافراز را زبانزد خاص و عام کرد، اوج ولایتمداری او […]

پ
پ

چاره نیوز به نقل از

عقیق:این شهید عالیقدر در جریان اغتشاشات روزهای اخیر مظلومانه و غریبانه به دست جمعی از وحوش آشوبگر و حیوان صفت افتاده و به طرز وحشیانه ای شکنجه و پس از آن به مقام والای شهادت رسید.
آنچه نام این شهید سرافراز را زبانزد خاص و عام کرد، اوج ولایتمداری او در هنگامی بود که زیر شکنجه های وحشیانه و داعش گونه فرزندان شیطان و مزدوران محور غربی – عربی – عبری هم حاضر نشد به والی امرش اهانتی شود. او مظلومانه و غریب به دست شقی ترین انسان نماهای پلید در خون خود غلتید تا همه اهالی فتنه و ایادی مزدورشان بدانند تا فرزندان امام خامنه ای زنده اند هرگز دستان پلید داعشی ها و سلطنت طلب ها و منافقان کوردل و تجزیه طلب به خاک پاک سرزمین مان نخواهد رسید.

مراسم بزرگداشت این شهید مجاهد و مدافع مظلوم امنیت فردا دوشنبه ساعت 19 در محل شهادت شان در شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان ورزش، مزار شهید گمنام با حضور اهالی اکباتان، مردم ولایتمدار و انقلابی و هیئت عشاق المهدی(عج) و با مداحی حاج سعید حدادیان برگزار خواهد شد.
علاقه مندان و عاشقان حریم ولایت و مردم انقلابی و آحاد ملت فهیم ایران اسلامی و همشهریان می توانند به پاسداشت مقام شامخ شهدا در این مراسم معنوی حضور بیابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.