برگزاری برنامه‌های زنده مسائل حقوقی
10 آبان 1400 - 11:42
شناسه : 34683
1

انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و حقوق دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، جلسات مجازی را با موضوع مسائل حقوقی برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان علنی به نقل از ایسنا، نخستین جلسه از این جلسات که سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، به موضوع آزمون وکالت اختصاص دارد. در این جلسه مباحثی همچون […]

پ
پ

انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و حقوق دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، جلسات مجازی را با موضوع مسائل حقوقی برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان علنی به نقل از ایسنا، نخستین جلسه از این جلسات که سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، به موضوع آزمون وکالت اختصاص دارد.
در این جلسه مباحثی همچون «منابع آزمون وکالت را چطور انتخاب کنیم؟»، «تکنیک‌های تست‌زنی، روش و مطالعه صحیح و آزمونی»، «روزانه چند ساعت درس بخوانیم؟»، «فضای مجازی را چطور مدیریت کنیم»، «آزمون‌های آزمایشی ویژه آزمون وکالت» و «جمع‌بندی خوب» در آن مطرح خواهد شد.
موضوع جلسه دوم این برنامه‌ها موت کورت (دادگاه مجازی) است که با حضور علی مسعودیان ـ پژوهشگر حقوق بین‌الملل و مربی موت کورت، سه‌شنبه ۱۸ آبان ساعت ۲۱ برپا خواهد شد.
«موت کورت»، «اهمیت موت کورت» و «موت‌کورت‌های مهم» محورهای مباحث این جلسه است.
در جلسه سوم محمد سجاد لطفی ـ مدرس زبان فرانسه به موضوع جایگاه زبان فرانسه در حقوق می‌پردازد.
«اهمیت تسلط بر زبان فرانسه برای دانشجویان رشته حقوق»، «متدولوژی آموزش زبان فرانسه» و «ادامه تحصیل در رشته حقوق در دانشکده‌های حقوق فرانسه» مباحث این جلسه است که سه‌شنبه ۲۵ آبان ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.
تمامی جلسات به صورت زنده در اینستاگرام برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن‌ها می‌توانند به صفحه اینستاگرام به آدرس law.vru@ مراجعه کنند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.