برخی قوانین تولید در مناطق ویژه را سخت کرده است
23 آبان 1400 - 15:03
شناسه : 37776
0

علنی به نقل از ایسنا /البرز  مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از وجود برخی قوانین که فرآیند تولید در مناطق ویژه اقتصادی را سخت کرده است، انتقاد کرد. سید امید شهیدی‌نیا در حاشیه نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی که روز یکشنبه ۲۳ آبان با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /البرز  مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از وجود برخی قوانین که فرآیند تولید در مناطق ویژه اقتصادی را سخت کرده است، انتقاد کرد.

سید امید شهیدی‌نیا در حاشیه نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی که روز یکشنبه ۲۳ آبان با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در منطقه پیام کرج برگزارشد، تصریح کرد: مشکلات و موانع فعالیت‌های مناطق اقتصادی تقریبا مسائل کلی است که مربوط به تمام مناطق اقتصادی است. از جمله موضوع ثبت سفارش و رفع تعهد ارزی، مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، وی بخشی از مشکلات را مربوط به سالهای ۹۷ و ۹۸  و بخشی دیگر را مربوط به قوانینی که در سال ۱۴۰۰ مصوب شده  دانست و گفت: اقدام به رفع این مشکلات با همکاری گمرک ضروری است. رفع موانع تولید نیز از مسائل ضروری است.
وی ادامه داد: مناطق ویژه اقتصادی در گذشته معاف از ثبت سفارش بودند اما تکلیف شدن ثبت سفارش روند جدیدی را در رفع تعهد ارزی ایجاد کرد و شرکت‌ها باید میزان صادرات، واردات و ارز خود را به بانک مرکزی اعلام کنند که فرآیند جدید و مشکل آفرینی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده است که در گذشته در مناطق ویژه اقتصادی وجود نداشت.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.