برای اجرای طرح اقدام ملی در برخی شهرهای لرستان با مشکل زمین مواجه‌ایم
29 مرداد 1400 - 9:56
شناسه : 19727
0

علنی به نقل از ایسنا /لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی در برخی شهرهای استان با مشکل زمین مواجه‌ایم. مسعود رضایی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد: مسئولیت تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی لرستان است. وی با […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی در برخی شهرهای استان با مشکل زمین مواجه‌ایم.
مسعود رضایی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد: مسئولیت تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی لرستان است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حد تسهیل‌گری و کارگزار راه و شهرسازی بر نحوه انجام کار نظارت دارد، بیان کرد: متاسفانه در شهرستان‌های کوهدشت و نورآباد بیشترین متقاضی مسکن اقدام ملی را داریم که در این راستا با مشکل تامین زمین مواجه هستیم.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان اضافه کرد: البته در شهرستان نورآباد منطقه الفت‌آباد مد نظر گرفتیم که مشاور مشخص شده و طراحی آن در حال انجام است.
رضایی بیان کرد: ۶۰۵ نفر در نورآباد متقاضی مسکن طرح اقدام ملی هستند که تاکنون ساخت و ساز در این شهرستان آغاز نشده است.
در کوهدشت نیز با مشکل زمین مواجه هستیم
وی گفت: در کوهدشت نیز با مشکل زمین مواجه هستیم و این درحالیست که ۲۲۰۴ نفر برای طرح اقدام ملی ثبت‌نام کردند که بیش از ۱۵۹۰ نفر آنان واجد شرایط بوده و هنوز فرم جیم آنان قرمز نشده است.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اینکه در الشتر زمین برای ۳۳ نفر مهیا شده و تاکنون هشت نفر متقاضی هستند، گفت: این افراد با استفاده از طرح مشارکتی سه نفره اقدام به ساخت کردند که در مرحله اجرای فنداسیون هستند.
رضایی افزود: در پلدختر به رغم داشتن زمین نه نفر متقاضی طرح اقدام ملی بودند که آنان را برای صدور پروانه ساخت به شهرداری شهرستان معرفی و در مرحله اجرای فنداسیون هستند.
وی بیان کرد: در شهرستان ازنا ۳۶ نفر متقاضی بودند که زمین برای آنان تامین شده و در مرحله صدور پروانه هستند.
مردم الیگودرز از واگذاری واحدهای مسکن مهر استقبال نکردند
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: در شهرستان الیگودرز نیز ۵۰۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی هستند اما نظر راه وشهرسازی براین است که از واحدهای مسکن مهر به آنان داده شود که مردم نیز استقبال نکردند.
رضایی گفت: در شهرستان دوره چگنی نیز ۴۸ نفر متقاضی طرح اقدام ملی داریم و به دنبال این هستیم به صورت آفلاین از آنان ثبت نام شود و در این شهرستان زمین مورد نیاز موجود است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.