اولویت دانشگاه امیرکبیر در زمینه ایجاد میان‌رشته‌ای‌ها
24 مهر 1400 - 6:04
شناسه : 30300
0

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فعالیت‌ در زمینه‌های نوظهور که عموما جنس آن‌ها میان رشته‌ای‌ها است را در اولویت اقدامات خود عنوان کرد و گفت: ما باید پروژه‌هایی را به انجام برسانیم که مورد نیاز کشور هستند. دکتر سید حسن قدسی‌پور در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، اظهار کرد: ما در زمینه […]

پ
پ

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فعالیت‌ در زمینه‌های نوظهور که عموما جنس آن‌ها میان رشته‌ای‌ها است را در اولویت اقدامات خود عنوان کرد و گفت: ما باید پروژه‌هایی را به انجام برسانیم که مورد نیاز کشور هستند.
دکتر سید حسن قدسی‌پور در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، اظهار کرد: ما در زمینه آموزش، همچنان به ایجاد رشته‌های آموزشی بین رشته‌ای که به ویژه در زمینه‌های فنی و غیر فنی مورد تقاضای جامعه نیازمندیم و قصد داریم در اولین اقدامات خود، نسبت به ایجاد و گسترش این رشته‌ها تلاش کنیم.
وی در این رابطه ادامه داد: ما قصد داریم برای ایجاد میان رشته‌ای‌ها برای رشته‌های آی‌تی، هوشمندسازی، مهندسی پزشکی و آینده پژوهی اقدامات لازم را انجام دهیم.
دکتر قدسی‌پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دانشگاه صنعتی امیرکبیر مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور است، گفت: این دانشگاه باید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور باشد. 
وی تصریح کرد: باید تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به کار گرفته شود تا با فعالیت در زمینه فناوری‌های پرپتانسیل، به رشد اقتصادی کشور کمک شده و یاری رساندن به محرومین کشور به وسیله این دانشگاه محقق شود. 
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رابطه با اولویت این دانشگاه در زمینه فناوری گفت: اولویت ما ارتباط با صنعت است که باید در این زمینه تعامل با دستگاه‌ها و معاونت علمی را افزایش دهیم تا پروژه‌هایی که اولویت دارند و مورد نیاز کشور هستند را به مرحله اجرا برسانیم.
انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.