انتصاب هیات داوران جشنواره تئاتر عربی خوزستان
16 آذر 1400 - 12:34
شناسه : 43049
2

علنی به نقل از ایسنا/خوزستان هیات داوران هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی خوزستان از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، سعید نگراوی طی احکامی جداگانه هیات داوران بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه‌ای بین‌الملل این دوره از جشنواره متشکل از سیدصادق فاضلی، عبدالرضا سواعدی و حمید […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/خوزستان هیات داوران هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی خوزستان از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا، سعید نگراوی طی احکامی جداگانه هیات داوران بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه‌ای بین‌الملل این دوره از جشنواره متشکل از سیدصادق فاضلی، عبدالرضا سواعدی و حمید صابرعلی از کشور عراق را منصوب کرد.
در متن این احکام آمده است:
به موجب این حکم و با نظر به تجربیات ارزشمند و اعتبارآفرین جنابعالی در حوزه هنرهای نمایشی، شما را به عنوان داور بخش صحنه‌ای ایران و صحنه‌ای بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام منصوب می‌نمایم.
بدون شک حضور شما در پیشبرد اهداف این رویداد بین‌المللی و بینافرهنگی مثمر ثمر خواهد بود و در برگزاری هر ‌چه بهتر و چشمگیرتر این رویداد نقش بسزایی خواهد داشت.
با تشکر و قدردانی فراوان از شما برای پذیرش این مسئولیت بزرگ، از خداوند رحمان و رحیم توفیق و سرافرازی‌تان را آرزومندم.
بنابر اعلام ایران تئاتر، هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران، مسابقه تئاتر صحنه‌ای بین‌الملل و مسابقه نمایشنامه‌نویسی از ۱۶ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در شهرستان دشت آزادگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.