آغاز روند بازسازی غزه طی روزهای آتی
13 شهریور 1400 - 15:36
شناسه : 26095
1

ریاست جمهوری مصر از آغاز روند بازسازی غزه طی چند روز آتی خبر داد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در گفت وگو با “رادیو مصر” اعلام کرد که روند کار ساخت و ساز در نوار غزه طی روزهای آینده به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بازسازی این […]

پ
پ

ریاست جمهوری مصر از آغاز روند بازسازی غزه طی چند روز آتی خبر داد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در گفت وگو با “رادیو مصر” اعلام کرد که روند کار ساخت و ساز در نوار غزه طی روزهای آینده به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بازسازی این باریکه طبق ابتکارعمل عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری این کشور آغاز می‌شود.
وی افزود: مرحله نخست برای از بین بردن آثار ویرانی در نوار غزه رو به پایان است.
راضی ادامه داد: حاضران در اجلاس مصر، اردن و فلسطین که در قاهره برگزار شد، به تلاش‌های بازسازی غزه و تثبیت آتش بس میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی و همچنین توقف شهرک‌سازی پرداختند.
وی گفت که در این نشست بر ثبات موضع مصر و اردن در حمایت از مسأله فلسطین و ابتکارعمل دو کشوری، بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷، تشکیل کشور فلسطین با مرکزیت قدس شرقی و بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین تأکید شد.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر همچنین تاکید کرد که حاضران در نشست مذکور از جامعه بین‌الملل و کمیته چهارجانبه صلح متشکل از روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل خواستند در سایه دولت جدید آمریکا و نیز کابینه جدید دولت رژیم صهیونیستی، افقی سیاسی برای احیای روند صلح ترسیم کنند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.