آبان، ماه الگوسازی، قدرت‌نمایی، بصیرت و غیرت است
13 آبان 1400 - 14:40
شناسه : 35437
1

علنی به نقل از ایسنا/لرستان استاندار لرستان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پلدختر، گفت: ماه آبان، ماه الگو سازی و ماه قدرت‌نمایی، بصیرت و غیرت است. فرهاد زیویار، امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پلدختر، اظهار کرد: در این ماه کیفیت، قدرت خود را به رخ کمیت می‌کشاند و جوانان و […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/لرستان استاندار لرستان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پلدختر، گفت: ماه آبان، ماه الگو سازی و ماه قدرت‌نمایی، بصیرت و غیرت است.

فرهاد زیویار، امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پلدختر، اظهار کرد: در این ماه کیفیت، قدرت خود را به رخ کمیت می‌کشاند و جوانان و نوجوانان ما قدرت خود را به رخ استکبار جهانی کشیده و در مقابل آن می‌ایستند.
وی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار جهانی است و مناسبت‌های این روز بزرگ ازجمله تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالروز شهدای دانش‌آموز را گرامی می‌داریم.
استاندار لرستان با اشاره به توطئه‌های فراوان دشمنان انقلاب برای رویارویی با نظام اسلامی، گفت: استکبار جهانی با قدرت پوشالی خود همواره می‌کوشد در عرصه بین‌الملل قدرت را در دست داشته باشد که در این ماه با غیرت و تعصب جوانان و نوجوانان ایرانی و با تسخیر لانه جاسوسی ابهت ساختگی آنان بر باد رفت.
زیویار با اشاره به سفرهای شهرستانی که در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امروز به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های در دست اجرا از شهرهای پلدختر و معمولان بازدید به عمل می‌آید.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.